Mörkt, grått och regnigt!

 Idag är det verkligen höstväder ute, och nu ska det tydligen komma en riktig kallfront och snön är spådd rätt tidigt i år. Jag hatar att frysa och jag är en riktig fryslort, tur att älsklingen är väldigt varmblodig så att han kan hålla mig varm om kvällarna ;) Men, förutom att det är kallt så älskar jag hösten och vintern, det finns inget finare än när det är helt vitt ute och det snöar stora flingor sakta ner mot backen. Jag minns min och Ts första vinter tillsammans, i Trondheim.. Det är den absolut vackraste vintern jag varit med om. Det var så mycket snö som kom på en gång och allting såg så rent ut. Jag minns att vi var ute och gick, ofta, och när jag minst anade det brottade han ner mig i en snödriva :) Sånt som är typiskt när man är nykära men som även är onom i ett nötskal. Min älsking :) Jag saknar den tiden ibland då man inte hade några barn och hade mer än nog tid för varandra och kunde göra precis vad man ville när man ville. Men när barnen blir lite större så ska vi nog återuppleva det också :)
 Idag blir det en lugn dag, i eftermiddag ska jag och Samuel iväg på lekdejt med Denice och Thea :) Så hoppas vi att Eva kikar förbi och myser med oss en stund! 



 Samuel hjälper lillebror att ta astmamedicin här på morgonkvisten ;)

 Trevlig helg alliopa!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback