Mörkrädd!

Samuel har på senaste tiden visat tendens till lite panik om lampan är släckt och dörren inte står på glänt, han vaknar ibland på natten och blir väldigt ledsen. Jag själv är uppväxt med en trygghet att sova själv i ett mörkt och tyst rum men med åren har jag blivit rejält mörkrädd! Jag tror att min mörkrädsla har kommit av att jag tittat på alltför mycket skräckfilm i tidig ålder när man egentligen inte borde ha gjort det alls, sen vetskapen om alltför mycket tok som händer.
 När det gäller Samuel så funderar jag på någon slags nattlampa till honom, jag har ju sett såna som man kan sätta i vägguttagen men hört talas om laddningsbara som man kan ha med sig i sängen och som ger ett lugnt och mysigt sken. Någon som har nåt tips om var man hittar en sån? :)

Kram på er fna :)
Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Min son heter också Samuel. :-) Mindre roligt är att han också är mörkrädd. Han har en lampa ståendes i sitt rum som får lysa hela nätterna.

2011-10-30 @ 19:47:50
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Sv: Han fyller åtta i december. :-) Hihi, alla säger att jag har en typisk tjejmage. Undrar om dom har rätt..

2011-10-30 @ 20:58:31
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback