Min solstråle!

Idag har Samuel varit på dagis sista dagen för veckan så nu har vi en helg på ingång och en del mysiga tevligheter framför oss. :) Jag är nyss hemkommen från en liten bilresa med mamsen till min moster och man som vi har fått en kökssoffa av :D Tusen tack!! Så nu har jag litet projekt på G, måla den vit och byta till ett fint tyg vi gillar. När vi kom hem sov Gabriel som en stock men Samuel lyckdes spetsa sina små öron och höra att mamman var hemma igen ;) Ja ni vet ju!! Så vi har haft en liten diskussion om att han faktiskt måste sova nu och att det är en ny dag imorgon.. Gulle!
 Gabriel har hängt med mig och T idag som sagt på lite ärenden, och en promenix i parken. Jag ÄLSKAR hösten, verkligen, det är så fint och rofyllt! Synd att våran stackars minsting plågas med sin hemska hosta än :( Hosar och spyr och vi väntar otåligt på att astmamedicinen och kortisonet ska göra verkan. Trots alla besvär så är han faktiskt helt underbar :) Lilla vännen, som inte kan berätta för mamman sin vad som är jobbigt och var han har ont. Men han är en lite solstråle, och en väldigt pussvänlig sådan <3

 Nu ska jag göra lite te och mackor till mig och min stora älskling :) Här kommer lite bilder från en lycklig Gabriel idag när vi matade änder :)








 Fina lilla hjärtebarn, mamma älskar dig så otroligt!! <3

 Ha en fin kväll :)
Kommentarer
Postat av: johanna

ååh vilka härliga bilder!! <3 <3

2011-10-06 @ 22:36:45
URL: http://johannafrances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback