Magsjuka!

Nu har jag legat deckad några dagar och är fortfarande helt slapp i hela kroppen. Magsjuka är nog det värsta jag vet och redan när jag får kramper i magen stegrar sig paniken över att möjligtvis behöva kräkas :( Som tur är har ingen annan familjemedlem blivit smittad än så länge! Nu har jag startat dagen med renbäddning av alla sängar, tvättstuga, koka tandborstar (gör det varje dag om nån en dålig i magen) och dona här fastän jag halvt om halvt svimmar av ibland :P Jobbigt värre!!

 Mormor kom just hit på besök så det blir lite fika för deras
del men jag vågar inte dricka kaffe på långa vägar!



 Såhär besviken kan man se ut när man inser att mamman inte orkar leka ;) Söta lilla läppen! <3

Trevlig helg alla fina :)
Kommentarer
Postat av: Sara

Usch, krya på er hela familjen!

2011-10-30 @ 06:09:47
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback