Lördag!

 Det är kul att jämföra sina lördagar som småbarnsförälder och lördagarna man hade innan :) Nu är klockan fem på eftermiddagen och den här tiden på dygnet var man ofta i full färd med att göra sig i ordning inför nåt spännande galej med vänner :) Och visst var det härliga tider men dem som har barn vet lika väl som jag nu att det finns ingenting som går upp mot att få spendera helgerna med sina underbara gullungar, ha det lugnt och skönt omkring sig och bara mysa runt. Vi umgås antingen med fina vänner eller så gör vi nåt trevligt bara familjen. Sen uppskattar man ju självklart att komma ut på nåt kul av och till, sen är man ändå så löjlig att man längtar ihjäl sig efter sin underbara älskling och sina små avkommor ;)

 Idag har vi varit på hemmaplan precis hela dagen, min enda utsvävning har varit tvättstugan och det har tagit på krafterna kan jag säga. Jag har nog åkt på nån slags influensa tror jag eftersom jag har så ont i hela kroppen! Tur att jag har min underbara älsking som tar hand om mig, han är den bästa. Mormor kom förbi idag också och har roat små gullena våra lite medans vi har röjt lite här :)


Mormor hade med en liten present till Samuel och Gabriel :) Fin liten gest som var populär att titta på!

 Vi kanske hörs senare för nu blir det soffläge resten av dagen, orkar verkligen ingenting annat än att hålla grynen i chakt! :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback