Kaxig i förskott!

 Igår kände jag mig utvilad och nöjd med tillvaron.. Nöjd med en liten Gabriel på bättringsvägen och en del andra positiva saker i kikaren! Tänk så snabbt allt kan ändras när man har småbebisar i hus. Igår tog vi skapligt tidig kväll runt 22-tiden, då vaknade Gabriel och var hysterisk, skulle INTE sova, T tog sig an honom och halv tre somnade den lilla rackaren tydligen. Halv 5 vaknade han och var hysterisk igen så då var det mammans tur att försöka få tyst på åbäket eftersom stackars storebror skulle upp på dagis. Det är alltså INTE ultimat att bo i lägenhet enligt mig, inte med två barn iaf! Åh vad jag/vi vill flytta! Nästa vecka jobbar T natt, då måste han bara sova, man blir ju heelt jättetrött av det här! :)

 Annars har det inte hänt mycket spännande idag, vi tog oss in en sväng till stan till mammas hårfrisersalong i ett "akut" läge då han kom hem med hockeyfrilla när han varit där igår ;) Mamma tror nog att det fortfarande är trendigt och det är väl en smaksak som sagt men jag är lite petig sådär då :P Hon hade nämligen det på mig när jag kanske var 1,5! MEn nu är det åtgärdat och han har en frisyr som passar mamsen..

 Nu sover Gabriel, Samuel står på tur, älsklingen ska kolla på match och jag då,, hmm, det blir iaf till att ligga på latsidan :)



 Gabriel blir 10 månader på fredag :) 10 månader!!! Var tog tiden vägen när prinsarna låg så här gulligt i soffan och bara såg söta ut <3 Tur att alla steg dem tar och alla perioder har sin charm :) Här var han bara 1 vecka..

Puss på er fina!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback