Hej på er gullisar :)

Här har det gått i ett heela långa dagen, och jag har ONT i ryggen!! Inte lätt att kånka omkring på två små rackarungar ;) Först imorse hade vi utvecklingssamtal på dagis, som jag tiggde åt mig då dem bara har det en gång per år! Det var för lite för min smak, lämnar man bort sin lilla goding måste man ju få veta hur han har det eller hur!! Har förutom tvättstuga och andra nödvändigheter hunnit med en promenix med Hannah och Vera.. Sen kom Majsan å Micke plus barn hit på lite kaffe :) Dagarna går skitfort, jag hinner inte alls med och det känns lite jobbigt faktiskt! Men imorgon ska jag, utan bebisarna :) Åka med Majsan å Hannah på Underbara barn-mässan i Sthlm.. Det ska bli så skönt att få vara Carolina en stund och bara umgås med vänner.



 Två bilder på Hannahs dotter Vera! :) Vackra unge!!!!!


Godnatt på er!!
Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske ska du föreslå mer planeringstid då för politikerna, för den tiden finns ju inte för personalen.. tänk om alla föräldrar skulle tiggt till sig ett extra utvecklingssamtal på tid som inte finns.. hur de har det allmänt brukar man väl kunna fråga när man lämnar/ hämtar..

2011-10-15 @ 21:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback