Fullspäckad dag!

Här har vi precis fått två småtroll i säng och är sådär lagom möra och slitna efter ännu en dag med full fart! Jag tycker inte man sitter på häcken en sekund om dagarna, och tur är väl det så mycket choklad som jag klämmer i mig jämt ;) Vi har haft främmande större delen av eftermiddagen först av Lisse, Dennis och Amanda! Sen kom Jenni och Mange förbi en stund också.. Nu blir det väldigt sen middag för oss här, fisk, potatis och grönsaker :)

Här är mina prinsar idag..










 Ha en fin kväll!!
Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vilka myskillar, båda två i supersnygga mysisdressar!! :)



Sv: ÅÅåå, vad roligt!! Jag såg att du hade två pojkar och funderade på om dom inte kunde vara jämnåriga med mina två, men så roligt, när är dina prinsar födda? :)



KRAM!

2011-10-13 @ 21:52:53
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Jennie & co

Du har ju sjukt fina barn!



SV: haha, men vet du, man såg jätte tjock ut på nå vis på bilderna han tog till tidningen. Sen så konstigt nog så är min kropp helt underbar. Jag är redan pinnsmal. Fattar inte hur det kan gå så snabbt?!?!?!?!? Seriöst. Jag födde i lördagsnatt & nu är jag lika smal som jag var innan graviditeten. Bara mina muskler som är borta. Men dom ska jag börja träna upp om 2 månader. Så jag ska vara så tacksam. Jag fattar bara inte hur jag gör???

2011-10-14 @ 10:02:39
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback