Fikamys :)

Nu har vi lite vällingstund i soffan efter ett finbesök av Eva och Fredrik :) Vi har fikat och pratat och barnen har attackerat dem med kramar och bus! Gabriel blev överlycklig när Eva kom och kröp emot henne fort som bara den :) så var vi ute på en liten promenix och Eva hade kameran i högsta hugg som vanligt!! Som jag nämnt tidigare så har hon fotat båda mina graviditeter och även bebisbilder på Samuel och Gabriel :) jag ska länka hennes hemsida sen så kan ni gå in och spana hur hon fotar, hon är verkligen helt otrolig och fotar inte i studio utan i naturlig miljö som utomhus eller hemma :)
Nu ska vi slappa resten av kvällen och inte göra någonting, förutom att jag har tvättstugan ;)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback