Det är inte jag som är knäpp!

Det är blogg.se appen.. Oftast publiceras mina iPhonebilder flera gånger i samma inlägg! Störande, det förstör ju en del :( Men oj vilket ruggigt höstväder det har blivit! Grå himmel och kyliga vindar. Nu går det verkligen mot vintern och min älskling är väl nöjd som gillar att vara ute i snön och åka skidor ;) Jag är en fryslort utan dess like.. Här hemma strosar jag runt med både underställ och raggisar.. När vi skaffar hus blir det till att elda järnet under det kalla halvåret vi har :) Just nu sover Gabriel, Samuel e på dagis men ska hämtas snart.. Den bär det av in till stan för att göra Pass till våra smågryn. Liten tripp blir av om ca 2 veckor :D Efter mycket om och men så blir det verkligen av att vi kommer iväg på någonting! Det har alltid kommit något emellan så nu känns det som om vi verkligen behöver komma iväg hela familjen och bara rå om varandra! <3


Älskar att få syn på det här nyvakna fina lilla ansiktet efter att han sovit i vagnen <3

 Ha en fortsatt trevlig dag :)
Kommentarer
Postat av: sofie jakobsson

men vackra unge!! vart bär det av? :)

2011-10-25 @ 15:32:06
Postat av: Sandra

Så otroligt söt!



Jag fastnade också lite extra för kuddarna :)

2011-10-25 @ 19:35:48
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Postat av: Sara

Åh vad söt! Vilka ögon! :)

2011-10-26 @ 10:35:45
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback