Blogg.se appen!

 Den är jag lite irriterad på, som ni märker så blir det oftast kopior av bilderna jag laddar upp :( Blir ju så tråkigt! Sen funkar det inte alltid för mig att ladda upp inläggen alls, det vore ju så mycket roligare om det var lite enkelt! Så lätt att blogga och uppdatera om inget krånglar.. Önskar att dem tar tag i den och finslipar lite :)

 För övrigt då,, ja dagen idag har varit härlig. Började tiiidigt som sagt så nu har jag gått in i andra andningen känner jag eftersom det var godmorgon är runt 5 imorse :) Jag och Lisse har lunchat utomhus, kanske den skitgodaste Cesarsalladen från Tennstopet (Tack min sköna böna), eftersom man inte ens fick betala för sig heller :) Och älsklingen min har varit på jobbintervju och tyckte att det kändes bra! Nu är det bara att hålla tummarna att han är den som passar in på den enda platsen bland alla sökande. Jag tror på honom, han är ju helt underbar på alla vis <3 Efter han hade hämtat Samuel på dagis så hämtade dem mig å Gabriel hos Lisse, men då skulle han minsann inte följa med mamman å pappan hem utan han ville stanna med Gudmor :) Vi blev nog alla lite chockade när mammagrisen hade gjort sitt val ;D Så han stannade och vi åkte hem. Som jag längtat efter honom idag, mitt lilla gull! Det blev ett ledsamt avsked imorse på dagis då han först i bilen satt och sa -Inte mamma, Inte! När jag öppnade bildörren såg jag två hundögon.. -Inte mamma, vara mamma! Ojoj, mitt hjärta krossas.. Sen blev det hjärtskärande gråt och skrik och mamman lämnade dagiset i tårar hon också :( Men ikväll fick vi hem en gullunge på topphumör som varit med -Isse och knskgvnpieurbgökjbsviubwgieubWOIGU, JA TYP. man fattar knappt hälften ibland när pratkvarnen är i sitt esse :D Älskade lilla vackra gryn!!

Bilder från igår..






Familjen i skogen :) Egentligen är det lite magiskt med det hela.. Så fint som det faktiskt är, kärleken man känner till både sina barn och sin sambo. Lugn och ro i det soliga, lite kyliga höstvädret.... <3

 Nu mina vänner, tv:n.. Jag är SÅ övertrött, skrattar, älsklingen tycker att jag är lite dryg tror jag ;D

 Puss på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback