Jag vet!

 Jag är skittråkig i bloggen nuförtiden :P Men jag har lite att fixa med förstår ni.. Plus att jag har det lite jobbigt med magen. Ska som sagt till Mvc på Onsdag för att få ordning på det hela..
 Idag har jag tvättat, åter igen ett kopiöst tvättberg som jag inte fattar hur det kan växa till sig på bara dagar! Medans har jag lyckats rugga upp ytan på en kökssoffa jag fått som jag berättade förr, sen har jag tvättat av den och målat första lagret med häftgrund! Så det är några projekt på G, Samuel spenderar dagen med mormorn sin så då hinner jag med extra mycket! Nu ska jag riva ur Gabriels garderob och organisera. Varje gång när det är kart lovar jag att aldrig slarva med att hålla fint där ;) Jojo!!

 Håll till godo! Jag återkommer.. Även med bilder på soffan, före och efter :) Men det tar väl ett tag innan den är helt klar :)

 Kram på er finingar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback