I hemmets lugna vrå..

Just nu sitter jag uppkrupen i soffan med pepparkakor och mjölk :) En favorit från min sida som passar bättre ju närmare julen vi kommer! Gårdagen blev en total flopp!! Jag var så glad över att få åka iväg på Rihanna och det hade planerats länge så besvikelsen var stor när hela globen tändes och tre män kom ut på scenen för att meddela att Rihanna ställt in konserten, igen :( Först så trodde jag inte ens att det var sant, men sen insåg vi när alla började röra sig ut ur globen. Usch vad tråkigt! Jag blev irriterad också eftersom beskedet kom en halvtimme efter att konserten skulle ha börjat. Men det är över nu, och det var mysigt att få umgås lite med Johanna även om det inte blev som vi hade tänkt oss. :)

 Nu är det skönt att vara hemma hos sina älskingar igen såklart! :) Man möts av så mycket kärlek när man kommer hem, även om man bara varit borta ett dygn :P Så idag har vi bara myst härhemma med en liten visit av mormorn efter jobbet :)





Jag och Johanna igår eftermiddag, lyckligt ovetande ;)

 Nu ska jag och mitt stora hjärta äta smörgåstårta som mamma kom förbi med! Trevlig kväll på er fina :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback