Hej fina :)

Jag dyker in här en sväng, egentligen inte för att berätta något intressant alls :) Jag vet att jag är osynlig i bloggen just nu. Men som ni vet så har två två små prinsar som fyller år snart och det blir mycket att dona med såhär innan jul! På det så har dem haft närmare 40 graders feber här i några dagar och vi misstänker starkt vattkoppor iaf på Samuel.. Bra att det kommer nu :) Sen så måste jag klaga lite också för mamman är också sjuk! Jätteont i hela kroppen, feber och så fruktansvärt ont i halsen att jag inte kan svälja :( Trots våra små sjukdomar här vilket inte tillhör ovanligheten så är jag lycklig, glad över att jag får fira julen med dem bästa jag vet.. Det har hänt så mycket i våra liv på sistone, saker och ting som jag inte ens vill nämna här. Vissa saker måste ju hålla sig utanför bloggen och alla därute. Det börjar för övrigt bli riktigt julfint här hemma och projektet med soffan har nåt sitt mål. Ska visa er imorgon, är jättenöjd med resultatet :D Ha en fin helg allihopa!! Puss på er :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback