Tisdagsmys :)

img_7369 (MMS)

Tisdagsmys :)

Kommentarer
Postat av: Fernanda

Åh vad gott det ser ut! Mums! :) Moment 22 där... förstår att det inte kan vara lätt. Jo visst får man nya vänner var man är, men man lär ändå sakna sina nära och kära. Jag är från Chile men född i Sverige dåra :) min sambo är halv svensk och halv turk. Hehe en mix! Måste din sambo vara ifrån dig/er två veckor i sträck? :( Tråkigt...! Kram

2011-07-05 @ 22:32:39
URL: http://fernandaiglesias.blogg.se/
Postat av: Fernanda

Det är bra att se möjligheterna istället för alla hinder :) åh är det sant?? Vad rooooligt!!! Vad mysigt :) kan tänka mig vilket jobb det är med två barn, tycker det är jättebra att du ska försöka vara hemma med dom så länge det bara går. Tänker som du där :) Liam min son blir 16 månader imorgon och han börjar på dagis en 15 aug (då är han 17 månader) har också varit med honom länge. Eller ja allt är relativt! :) Kram!

2011-07-06 @ 08:19:37
URL: http://fernandaiglesias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback