Syskonkärlek!

 Våra killar är ju så små än, Samuel är nu 18 månader och Gabriel 7 månader. Trots åldern så lyckas dem med det mesta här hemma och det är verkligen så roligt att se. Gabriel är så imponerad av ALLT Samuel gör och jagar honom var han än går i gåstolen, vilket gör Samuel tokig vissa gånger ;) Men oftast är Samuel så go och snäll med Gabriel, ger honom leksaker och smeker honom ömt uppe på flinten :) Pussar honom med öppen mun och vill gärna lägga sig uppe på honom med all sin tyngd så att mamman får gå in och bryta mysstunden :P Det är verkligen underbart härligt att se dem tillsammans, även när dem rycker leksaker av varandra. Än så länge är det ju så lindrigt allt, vi har väl mycket att vänta kan jag tippa på eftersom det bara skiljer 1 enda år på smågrynen.






Några bilder från första tiden av bröderna Johnsen :)

 Idag känner jag mig väldigt mycket piggare, Samuel säger att han har ont i halsen och jag vet inte om det stämmer eller om han har hört oss dem senaste dagarna ;) Han tar efter allt nu :) Känns ändå som det får bli en lugn hemmalördag för oss (nu kom han just med en spindel i handen här :O Hjälp!! Jag är väldigt spindelrädd men försöker bita ihop. -Här mamma, spindel!! jag, -Neej tack, mamma vill inte ha nån spindel!! :))

 Hoppas ni alla får en trevlig helg!!
Kommentarer
Postat av: Jennie (mamma till en liten flicka och en liten pojke)

Hej tack detsamma!. Ja lekstugan har mannen byggt. Blev lite större än planerat=) Trevlig helg!

2011-07-16 @ 13:51:32
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback