Sommartider..

  Dagarna flyger förbi!!! I snabbaste farten jag någon gång varit med om. Jag vet precis vad det beror på såklart och det är ju att vi har Samuel och Gabriel så små nu :) Det är full rulle från morgon till kväll utan undantag och även om det många gånger blir lite jobbigt så njuter vi fullt ut av att få rå om våra gullungar <3 Just nu märker jag själv att jag glömmer bloggen lite vilket jag tror bara är sunt eftersom det är sommar och sol och vi vill hinna med mycket. Vi umgås med vänner, bara familjen på lite utflykter, ja ni förstår :) Jag kommer nog uppdatera när jag verkligen känner för det eller när tiden finns framöver i sommar. Så ni alla vet att jag, hmm, inte tar en bloggpaus men lite sommarsemester från den när det finns så mycket annat mys man kan sysselsätta sig med. Såklart kikar jag in titt som tätt :) Men jag tror dem flesta har annat för sig än att sitta och läsa bloggar i semestertider också. Hoppas ni kikar in ändå när ni får lust :) Rätt vad det är får jag väl för mig att göra ett inlägg om nåt spännande vi haft för oss :D Nu på söndag ska vi till Höllick och campa, eller campa kanske det inte heter eftersom vi kommer bo i hotellstugor. Men där möter vi upp Marthe, Jomar och finaste lilla dottern Aurora för lite kvalitetstid med dem som vi verkligen ser fram emot :) Datorn följer INTE med, men min iPhone, så några smsinlägg blir det säkert så ni får se alla vackra vyer ;)

 Vill bara dela en liten detalj med er ur vårat liv :) Lilla Gabriel har fått EN liten vit pigg i framdelen av nederkäken idag <3 Hihi!! Såå sött då vet ni, och den bredvid är nog inte långt därefter, hpppas jag ;) Annars ser han väl ännu mer ut som en liten farbror snart, inge hår nästan och en enda liten gadd :D




 Kvällsbaden sker ofta på uteplatsen till småttingarnas förtjusning :)



 Kram på er fina :) Njut av sommaren, nära och kära som är det bästa vi har <3
Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Vad roligt att du fick lite inspiration :)

2011-07-20 @ 23:51:05
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad h ärligt det där ser ut! :) Åh, första tanden :)

2011-07-21 @ 10:14:42
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback