Semesterplaner :)

 När man är mammaledig känns det ju nästan som man har semester hela tiden, på ett sätt, visserligen har man ju heltidsjobb med barnen men man har ju ändå möjlighet för lite utsvävningar om man vill.. Vi är lite sega i planeringen känner vi, en Norgetripp har ju varit på kartan länge men sen blev det ju problem med Samuels getingstick och vi känner att vi gärna åker bort med två helt friska glada barn för att kunna slappna av helt :) Vi ska avsluta penicillinkuren här och se så foten är helt bra sen bokar vi nog flyg ner! Sen har vi även tänkt bege oss och möta upp ett vännerpar plus liten fin dotter i ett campingområde vid havet också för några härliga dagar.. Hoppas allt klaffar så att vi kan påbörja lite semester här men våra små söner :)


 Här hade min lilla krypare fastnat när mamsan dukade fram frukost :) 
 
 Samuel och Gabriel har fått sig ett litet morgonbad här för att Gabriel svettades så mycket inatt och om han får bada, då MÅSTE ju storebror också få vara med såklart ;) Sen har jag hunnit bli riktigt irriterad över att Gabriel blev väckt i vagnen IGEN av våra grannars barn.. Det händer ofta och jag blir totalt vansinnig kan jag säga.. Han är lite sovvägrare nu och behöver verkligen få sin ro och sömn, men idag sprack det. Rätt vad det är när man tittar ut så ser man en unge stå med huvvet i vagnen och gasta!! Kan föräldrarna hålla koll för F*******N????
 Jag vet att jag låter otrevlig, och det kan jag säga att jag ärligt blir när man inte ens kan ha sin bebis sova på uteplatsen.. Då är det illa!!! Nu sover han igen, vi gör ett andra försök för att rädda dagen! :)




 Brorsorna badar, sen lite mys i soffan men lillebrorsan pinkade rakt ut på golvet så han blev inte långvarig i handduken sin ;)

 Nu ska jag ta tag i hemmet lite medans smågrodorna sover middag :) Ha en fin dag!!

 Kram på er fina!!
Kommentarer
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Vilka sötnosar!



Men vad irriterande att han inte får vara ifred i vagnen!

Om jag hade varit du skulle jag gå till föräldrarna och be dem att hålla koll på sina barn, och att du inte vill att det ska springa där. Speciellt inte när han ska sova.

Klart att man ska kunna utnyttja att barnet får sova utomhus när man har möjlighet!



Kramar!

2011-07-13 @ 21:59:02
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Fernanda

Åh vad söta pojkarna är! :) Kram!

2011-07-13 @ 23:53:46
URL: http://fernandaiglesias.blogg.se/
Postat av: Elin

Fy vad irriterande! Men varför går ni inte till föräldrarna och säger till dem att hålla koll på sina barn? Det är ju inte okej att de ska bet sig så, barn är ju barn, men föräldrarna har ju ett ansvar. Tack för mysig blogg :)

2011-07-14 @ 02:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback