Regniga dagar!

 Nu smålängtar jag lite till hösten faktiskt :) Det är ju såå underbart mysigt när man får sätta på sig mysiga koftor och tända levande ljus varje dag! Det bästa är när löver skiftar färg! För mig så finns det nog faktiskt ingen finare årstid, men jag antar att ingen vill höra någon tjata om hösten mitt i sommaren ;) Vi har än så länge bara vilat här hemma och försökt få i oss lite frukt. Jag känner mig lite piggare faktiskt eller så är det för att man är tvungen för smågrabbarnas skull. Tror det får blir en promenad, oavsett regn och rusk :) Det blir mysigt det! Så kan man komma hem och ta en kopp te sen!

 Samuel och Gabriel har varsin Nappburk som vi tycker är perfekt :) Det finna även lock till om man vill köpa, munnarna kan man sätta nappar i :) Har sett dem på många olika pryl och inredningsbutiker och dem har märket Cult Design, perfekt att dumpa alla nappar i som ligger överallt annars. Gulliga va?



 Kram på er i regnvädret :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback