Mysmorgon!

 Här vaknade små guldgrabbar lite väl tidigt! Gabriel har en tendens att bli lite högljudd när blir lycklig över den nya dagen ;) Då väcker han sprättbrorsan som är så nyfiken att hör han minsta ljud ska han minsann upp och se vad som pågår :P Samuel har fått sig en tidig nap här och Gabriel har sovit en bra stund!! Christian försöker knyta band med Raymond som varit lite stingslig sen kastreringen och jag har donat med tvätt medans. Idag ska vi åka och fira Nellie som sagt :) Ska bli mysigt!! Det är lite speciellt med 1-årskalas tycker jag.. Kan inte förstå att snart är det vår tur att fira lilla G som blir 1 år i December :) Tiden går ju så fort!!




Syskonkärlek <3

 Nu ska jag passa på att hoppa in i en dusch och göra mig i ordning lite medans små liven sover :) Älskling och Chris spelar DS här och tävlar med varandra! Snart kommer väl Inger och Idar och tar farväl av oss här eftersom dem ska styra kosan hem mot Norge idag igen.. Men nu har dem iaf fått uppleva lite RIKTIG sommarvärme ;)

 Vi hörs sen!! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback