Morgonstund :)

 Nu har jag och Gabriel varit uppe sen sex då han tyckte att det var god morgon ;) Dags att köpa rullgardin och hoppas på att vinna en timme :P När klockan var sju startade jag mitt stora projekt för dagen, tvättstugan! Har varit på G många dagar nu men det dyker ju alltid upp nåt.. Tvätten regerar här hemma så idag är det MÅNGA maskiner som ska tvättas. Men det är ju då det är ba att ta tvättstugan istället för att kämpa på här i lägenheten med 1 tvättmaskin och dåligt hängutrymme :) Nu är jag på språng iaf, Samuel sitter och ritar och Gabriel sover första svängen. Fint väder idag också så jag antar att vi tar våra små och hittar på nåt mysigt. Nu blir det lite kaffe och ett försök att hinna fixa naglarna, det är jag riktigt slarvig med nuförtiden. Hinner sånt var tredje månad ungefär..


O.p.i Strawberry Margarita

 Hoppas ni har en fin dag allihopa! Vi hörs senare :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback