Kvällning :)

 Nu har vi precis kvällsfikat lite och nu är jag redo för sängen efter en lång med mysig dag! Kalasat har vi gjort och Samuel har fått leka med sin lilla tjejkompis Thea :) Sen blev det en kvällspromenix också mitt i uppehållet från allt regnande som har pågått idag, men det behövdes. Nu hoppas jag på att min huvudvärk, å nackspärr försvinner tills imorgon så att man kan bli sitt vanliga glada gamla jag igen. Jag och Jenni hade en djup diskussion ikväll om livet.. Tänk hur det har blivit, man stressar hit och dit hela tiden. Tänk så viktigt det är att man stannar upp och tar hand om varandra, och sitt eget välmående förstås. Vi pratade även om var det vore perfekt att bo, tänk er att hitta ett ställe som verkligen känns som VÅRAT hem.. Där man kan slå rot och påbörja sitt liv helt och hållet på riktigt. JAg vet inte om det bara är jag som inte kan må helt och fullt bra så länge man inte trivs där man bor, jag vet att jag tjatar lite om det men det har blivit så påtagligt! Jag vill bara flytta, med min underbart fina familj som jag älskar så mycket, till ett ställe där vi trivs allihopa :) ¨

Blev inte alls så många bilder idag, men några :)





 Efter kvällsprommisen ville Jennis Kevin ha en godnattkram innan jag åkte hem :) Sen studsade han plötsligt upp ur sängen och öppnade en gammal träkista.. Han fiskade upp två små mjukisdjur.. -Till Samuel och Gabriel! :) Söta, söta, Gulle :) <3 Förstå så sött! Min LILLA Kevin är inte så liten längre förstår ju hur små Samuel och Gabriel är.


 Den bruna är till Samuel och den naturfärgade till Gabriel :)

 Nu, sängen!! Godnatt alla fina :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback