Kväll! Igen :)

 Dagarna går SÅÅ fort!!!! Jag hänger inte med alls.. Man hinner knappt kliva upp så är det godnatt igen ;) Nästan! Nu har vi lugnt i stugan och små sover, båda slocknade på stört! Samuel var nog utmattad efter all gråt och Gabriel var nog utmattad av chocken när storebrorsan blev hysterisk!! Kunde inte låta bli att småle lite när jag insåg att Samuel faktiskt haltar.. Stackars mammas lilla sötnos :) Så söt då vet ni, han är ju så liten så det blir ju så naturligt att om han har ont så kan han inte stötta på lillfossingen helt..

 Nu är jag också trött! Jättetrött :) Funderar starkt på nåt uppåtpiller om dagen för att få lite energi, vitaminer, bli piggare.. Ja allt! Någon som har nåt bra att rekommendera som verkligen fungerar? :)

 He en fortsatt trevlig kväll! Själv blev jag nyss besviken eftersom jag satt nöjd här i soffan och väntade på Livet på BB men älsklingen upplyste om att det bara är tisdag idag!! Vimsig gammal mamma? ;)





 Lillesnutt i sjömanspysch från H&M :)

 Nu ska jag köra en favorit i repris.. Fruktsallad med nektarin, banan, hallon, jordgubbar och medelhavsyoghurt :) Såå fräscht när det är kvavt ute.. Plus att när man väl gjort det är det godare än massa onyttigheter!!

 Kram och godnatt :)
Kommentarer
Postat av: Fernanda

Typiskt haha! Jag ska försöka hitta märket på nätet :) jaså ok! Var lutar det åt? Åh inte kul att behöva lämna sin familj och vännerna... svårt beslut. Vi bor i Häggvik (en station efter Sollentuna) flyttade hit i dec -10. :) Trivs jättebra! Kram

2011-07-05 @ 21:29:12
URL: http://fernandaiglesias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback