Grattis älsklingsmamman och mormorn på 60årsdagen!! :)

 Ja min mamma blir faktiskt 60 år idag! Fastän man inte alls kan tro det på långa vägar,, hon är så fräsch och fin så :) Kanske har lite att göra med att hon driver en frisersalong inne i stan, då måste hon ju se lite pigg ut :)
 Så grattis mamma, även om du inte har en dator och skulle varit född i en kolmila för 100 år sen så skriver jag grattis här ändå! Du är oteknisk och måste stanna efter vägkanten för att kunna svara i mobilen ;) Men du är lika söt ändå :) Du sjunger och dansar ibland så att folk som inte känner dig tror nog att du är lite tokig ;) Men vi känner dig ju och vet vilka ryck du får!! Du är en glädjespridare! Du är en unik person, glad, social, väldigt omtyckt och för oss helt underbar såklart!! Jag älskar dig och dina små barnbarn älskar sin kära mormor och Tom Are älskar sin svigermor. Puss min fina mamma!! Jag är så glad att jag har dig :)  

Ni märker nog att jag inte har tid till 100% för bloggen just nu!! Det är för att vi har finbesök som sagt :) Idag kom även Christian med flyget från Trondheim så i helgen får jag äran att vara bonusmamma också vilket känns väldigt mysigt :) Samuel och Gabriel får även njuta av att ha sin storebror under samma tak!! Samuel är såå förtjust i sin storebror, han busar med honom, kramas och pussas med honom hela tiden. Så gulligt är det, man ser verkligen att Samuel minns honom från sist vi sågs i vintras :) Synd bara att det inte blir så ofta som vi vill.. Men nu får vi ta vara på den tid vi har som sagt! Idag har jag och Inger varit på en liten shoppingrunda när Tom och Idar hämtade från flygplatsen! Gabriel fick ett så fint bäddset från Inger <3 Ska visa bild sen för det är jättefint verkligen :D Jag har fortfarande inte fått tag i en kortläsare, vi var inte på såna ställen idag men imorgon provar jag lyckan igen! Jag har ju som sagt Idars kamera nu och fotar med om dagarna :) Imorgon blir det nog ev en stadentur, sen eftermiddagen ska vi nog spendera dagen i Furuvik så att grabbarna får lite trevlig stimulans..

 Jag önskar er alla en trevlig helg! Hoppas nu njuter med familj och vänner! :)
Kommentarer
Postat av: Fernanda mamma till Liam

2011-07-01 @ 23:28:58
URL: http://fernandaiglesias.blogg.se/
Postat av: Fernanda mamma till Liam

Hej! :) Men ååååh så glad jag blev nu, tack så mycket!! Vad roligt att du tyckte om mitt namn, det värmde :) och att du skulle kunna döpa din framtida dotter till det :D en jättefin komplimang, tack tack tack! Namnet är spanskt/latinskt tror jag. Jag gillar verkligen din blogg, dina pojkar är jättesöta :) kram på er! Trevlig helg!

2011-07-01 @ 23:32:34
URL: http://fernandaiglesias.blogg.se/
Postat av: Fernanda mamma till Liam

Stort grattis till din mamma förresten! :) Kram!

2011-07-01 @ 23:37:07
URL: http://fernandaiglesias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback