Äntligen!!!

 Nu har jag kortläsaren i hus :D Underbart! Lite lugnare med abstinensbesvären efter min egen kamera då! Vi har haft full rulle här heela dagen!! Först lite sightsing med barnen, glass och såna saker :) Sen sov våra små middag och eftermiddagen har spenderats på Furuvik!! Samuel och Christian har badat med pappan sin medans jag och Gabriel har myst uppe på land! Samuel har ju haft nästa 40 graders feber fram tills imorse men nu udag har han tempat 38 så vi är på bättringsvägen, nu är det lillebror som tempar strax över 38 så han är väl smittad, men jag hoppas den inte är stigande..
 Nu har Gabriel slocknat, Samuel och Christian sitter i soffan framför barnTv och vi ska ordna lite kvällsfika här när Samuel också somnat :)

 Här är några bilder från idag.. Väljer att inte lägga ut bilder på C då jag inte vet om hans mamma samtycker!


















 Härliga sommardagar!!

 Nu kvällsfika och sen sängen!! Imorgon åker vi och firar en liten 1-åring :) Nellie har födelsedagskalas så det ska bli jättemysigt!!

 Puss och godnatt! :))
Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad härligt det ser ut! =)

2011-07-02 @ 21:03:03
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så härligt ni ser ut att ha haft det i dag.

2011-07-02 @ 21:23:57
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback