Tandsing nr.3

 Nu har vi nog kommit på varför Gabriel är så förkyld för idag så ser man spetsen på tredje tanden, en liten hörntand :) Han är ju lite gnällig nu en period och det kan ju bero på så mycket. Vi skyller allt på tänderna och hoppas på att få tillbaka lilla nöjdingen inom kort, fast han är lika go ändå såklart och lagom vild ;) Idag har han "lärt sig" att sätta sig medvetet från stående position, men blir lika besviken varje gång han inser att han sitter på rumpan igen.
 Idag har vi betat av lite höst och vintershopping, det går sakta men säkert framåt! Gabriel har en overall vilket känns som en enorm lättnad eftersom alla storlekar sinar redan nu, i AUGUSTI ja ;) SÅ det gäller att vara ute i tid! Samuels overall har vi gjort en internetbeställning på så den kommer lite senare. Vi hittade även ett fodrat regnställ till Samuel också och allt är från Didriksson! Samuel hade en Didriksonoverall förra året i en modell som jag inte var helt nöjd med så i år har vi provat på båda pojkarna innan vi köpt och det känns bra :)






 Samuels vinteroutfit! Jag älskar färger och det här kommer bli jättefint till hans stora gröna ögon :)

 Hittar ingen bra bild på nätet på Gabriels overall, den köpte vi på Barnens hus. Men ni får se den imorgon kanske så får jag fota den. Nu blir det te i soffan och planering på hög nivå, mamsen och R ska shoppa husvagn imorgon och vi får gärna låna den för lite äventyr! Vi funderar på Norge, kändes lite tungt sist vi var där. Jag vill tillbaka och träffa saknade vänner och så vill vi införskaffa ullkläder till pojkarna som nästan knappt existerar över Svenska gränsen. Vi får se hur stor husvagnen är egentligen ;) Om vi kan klämma in oss. Det vore rätt mysigt ändå, en liten familjetripp. Vi får se..

 Godnatt på er, ikväll blir det tidig kväller eftersom Gabriel ville kliva upp kvart över sex imorse ;)
Kommentarer
Postat av: Jenny & Allice

Hejj gumman:)& tack för gratulationen:) Är typ segast i stan ibland på att svara:) Men är glad att jag hinner blogga, hi hi

Japp blev en Didriksons på mig (eller Allice kanske man säger, hi hii) Mest för att de va de märket som kommit in i butiken vi hade presentkort i:) Så kändes gratis:) & hört bara bra om märket också:)

Varför va du inte nöjd med förra årets?



Ja eller de säljer ju Joha på babyshop vet jag (på ett shoppingcenter) där jag hänger jämt.

Så inlägget med kläderna och ska hålla lite utkik & hålla dig underrättad :)

Ha en fin söndagskväll, nu ska vi se love actually på

2011-08-28 @ 21:06:36
URL: http://jennyalbertsson.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback