Sandbankarna!

 Idag har vi fått med oss Norskarna till en strand nära oss :) Lite blåsigt, men soligt och härligt väder. Barnen har lekt och haft det jättemysigt hela eftermiddagen och vi vuxna har bara slappat, och vi har förstås jagat våran lilla Samuel som ligger i vågorna och guppar (även under av och till) och inte är rädd för något :) Så den uthålliga älskade lilla individen måste man passa lite på. Har även haft möjlighet att ta otroligt fina bilder på de andra två familjernas barn. Älskar att fota. Vill dock inte lägga ut mina absoluta favoritbilder då jag vill att det ska bli en liten överraskning för dem sen ;) Men ett litet smakprov kan dem ju få :)

 På stranden...


 Två systrar <3


 Äldsta tjejen av tre :)


 Minstingen gräver ner sig i sanden. :)


 Två bröder <3


 Lilla :)


 Fina :)


 Mellantjejen tyckte att vattnet var för kallt idag :)


 Med glajjerna på skaft :)


 Min egen lilla groda <3

 Tack för ännu en härlig dag :) Vi ses imorrn!

 Godnatt alla fina :)
Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Gud vilken underbart dag! Jag längtar tills Ameah spatserar på stranden :)



Kram till er!

2011-08-04 @ 09:39:59
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Jouline

Vilka fina och härliga bilder du fotat :)

2011-08-10 @ 02:02:54
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback