Nu så!

Imorgon beger vi oss iväg till Trondheimstrakterna igen. Senast vi var där var Gabriel bara 5 veckor gammal och åkte på både luftrörsinfektion och öroninflammation. Vi hoppas på bättre tur den här gången så att man kan få njuta av vistelsen helt och fullt! :)

 Lilla Gabriel blir 8 månader idag!! Det har han firat med att gått med gåvagnen som vi hämtade in igår :) Han är väldigt stabil på benen den lilla krabaten och rätt vad det var när jag kom in i vardagsrummet idag så stod han upp och höll i sig i soffan. Det har aldrig hänt förr men jag vet ju att när sånt där börjar släppa så går det undan.. Eftersom jag redan har en till liten upptäckstörstande pojke så hoppas jag att Gabriel kan hålla sig lugn ett tag iaf och vänta lite med att bege sig på vift ;) Men idag som sagt på 8-månadersdagen har det hänt rätt mycket tycker vi! Lilla snuttisen våran.. 


 Våran 8 månaders lilla gullefjun <3

 Nu har jag inte tid med det här, dags för packning på hög nivå!! Det jobbiga med att åka bort fyra personer är att man ska ha med sig. Bloggen kommer nog ha lite torka medans vi är borta då jag inte vet om jag kommer ha tillgång till dator, vi får se! Har man semester så har man :)

 Puss och ha det bra så länge!! :))

Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

Åh vad duktig han är!

Vår lille är nog bannemig rädd för sin gå vagn verkar det som. haha!

2011-08-15 @ 12:38:20
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Jenny & Allice

Vad duktig han är lillkillen:):) Då kommer han säkert gå snart också utan den:)



Ja hur går de med dem planerna? (gravid-planerna) ;)

Det bästa är ju om de kommer ganska tätt så de kan leka med varandra:) Jag önskar jag var gravid igår men de kommer förhoppningsvis snart ;) hi hii



Vad ska ni görs i Tronheim? hälsa på hans familj?

Jag tycker ni kan flytta till Oslo ;) ? Vart i Sverige är de ni bor nu?, kanske du har skrivit de tidigare men kommer inte ihåg:)

Ni får ha en goooood tur till trondheim :)=)=)

puss kram

2011-08-16 @ 15:41:42
URL: http://jennyalbertsson.blogg.no
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville bara säga Hej

2011-08-18 @ 09:22:42
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback