Joha!

 Nåt jag saknar här i Sverige är Name it och Johas barnkläder.. Jag kikade just in på Joha.dk och hittade superfina ullkläder som jag skulle vilja ha till Gabriel :)


 Heldress i ull, ser superskön ut :)


 Mysigt tvådelat ullset med snöflingemönster :) Kan inte bli sötare på vintern!!

 Åh.. Han skulle bli så gullig i dem :D

 Jag stör mig dock på att Joha inte har en egen webbshop, letar och letar här men jag gör det nog förgäves tror jag. Ingen av dem som säljer Joha verkar ha deras nyheter :O Konstigt!! Vi får ordna det när vi åker nästa gång! 

 Nu blir det lite mat!!! :))

 Puss
Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Levis

Haha ja jag vet, känns som att hela bloggvärlden haft en svacka den här sommaren. Men nu är det så gott som höst och dags att bli duktig igen :)



Absolut, säg tid och plats så är jag där och fotar :)

2011-08-25 @ 19:45:25
URL: http://sandraolevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback