Jag vill..

Man vill så mycket hela tiden, jag skulle vilja ha en symaskin, gå en kurs för att lära mig sy på riktigt. Sy påslakanset och lapptäcken till pojkarna. Jag skulle så gärna flytta till ett hus med min älsklingsfamilj, ett hus som går att ordna helt efter vårat tycke och smak. Jag skulle vilja ha en helg, en hel helg på hotell med min älskling. Bara han och jag och en hel del mysigheter. Jag skulle också vilja vara gravid igen, för mig en helt obeskrivligt underbar tid som resulterar i nåt ännu mer fantastiskt. Jag vill gifta mig, helst på gården till vårat eget hus, med någon av barnen som ringbärare <3 Jag vill också gå en matlagningskurs i framtiden, lära mig mer om allt. Jag skulle vilja lära mig sticka, sticka fina personliga tröjor åt våra små. Men mest av allt vill jag ha min familj hos mig, att vi får vara friska och må bra. Omge mig med människor som gör mig lycklig. Livet är väldigt skört, det blir man påmind om när någon nära försvinner. Ta vara på varandra och Livet.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad fint skrivit, ja livet är så skört det gäller att man lever och njuter varenda dag. Vilken fin blogg!

2011-08-28 @ 22:04:38
URL: http://blomstertappan.blogg.se/
Postat av: Sara

Fint skrivet! Njut av var minut! :) Ha en fin måndag!

2011-08-29 @ 05:14:32
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Hej gumman!



Håller med dig. Det är så himla mycket man vill!

Att sy är inte så svårt som man tror, bara man har tålamod =) Jag har bara grundskolans syslöjd i ryggen, resten är självlärt. I våras lärde jag mig virka. Det är inte heller så svårt när man väl kommer underfund med det. Lärde mig grunderna via youtube.

Jag vill med ha hus! Hoppas verkligen att det är något man kommer kunna skaffa, men tanke på alla krav osv de har nu för tiden.

Och gifta mig vill jag med. Gravid vill jag dock inte vara igen =)) Hihi.

Vi kommer nog få det fint i framtiden ska du se. Familjen betyder mest. Bara vi håller ihop så klarar vi allt!

Många kramar!

2011-08-29 @ 10:44:20
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback