Höst!

 Springer runt i linne och shorts här efter en solig och varm dag, in och ut ur tvättstugan och känner såhär på kvällskvisten att det är höst i luften nu :) Man kan andas på ett helt annat sätt och jag njuter i fulla drag kan jag säga! Jag Älskar hösten!! Imorgon bär det av in till stan med Hannah och Majsan för att fylla på höstgarderoberna till våra bebisar :) Det blir mysigt! Älsklingen min ogillar shopping så han ska få slippa, har jag tur hittar jag nåt fint åt honom också! Får visa er imorgon om jag lyckas hitta nåt spännande! Tänk vad ungar växer.. Det är helt otroligt egentligen att man bara måste shoppa heela tiden, vad jobbigt!! ;D Tittar på bilder från början av sommaren och fram till nu, gud vad Samuel har växt, min fina lilla älskling. Ni ser säkert också skillnad!!


 Samuel 30 maj, tidigt sommar!


 Pyjamaskillen ikväll :))

 Sen har det faktiskt hänt nåt lite speciellt idag!! Jag missade ju att berätta att Gabriel började krypa framåt nu när vi var i Norge :D Duktiga lilla gullegrodan våran! Man blir ju löjligt stolt såklart vilket man måste få lov till :P Efter det har det skett en språngmarsch i hans utveckling, så från att vara mammas lilla bebis är han nu heelt vild och galen! Reser sig och går mot allt, slår sig gul och blå och jag är inte förvånad om han vaknar upp imorgon med en och annan blåtira trots gardering med hjälm!! :))

 Bildbevis på lilla stuntmannen idag :)




 Och nu.. Lägga mig tätt intill min stora älskling i soffan <3 Ska snart ordna te och rostade mackor med ost och marmelad :) Planera framtiden lite kanske! En sak vet vi iaf, det är att vi älskar varandra...

 Godnatt vänner!
 


Kommentarer
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Hej gumman! Allt bra med er?

Fy jag har kommit ifrån din blogg lite nu under sommaren. Måste verkligen bli bättre på att börja läsa den mera. Ni är ju en så mysig liten familj!



Många kramar!

2011-08-24 @ 14:49:11
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Hanna Hederström

Carro, du verkar ha ett så underbart liv, och dina söner är verkligen bedårande!!!! Avundsjuk blir jag

2011-08-25 @ 07:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback