Hmm!

 Fick just en kommentar under Baddag!! Från en anonym i Norge.. Angående Tom Ares son från ett tidigare förhållande. Han har varit och besökt oss tidigare här i sommar, och nu har planen varit att åka till Norge länge men tack vare att vi lyckats köpa en bil då fläkt och ac är ur funktion kan vi faktiskt inte bege oss med bil med två små barn under två år utan att överhuvudtaget kunna reglera värme eller kyla. Vi åker när det är ordnat och så är det bara! Under tiden är ju Christian självklart välkommen till oss när han själv vill. För er som inte vet så hade jag tidigare en blogg som jag var tvungen att lägga ner pga av anonyma kommentarer från människor som anklagade mig för att ha splittrat en familj då T inte var ensam när vi träffades. Det här är visserligen både privat och känsligt ämne kanske. Men jag vill helst inte ha kommentarer från anonyma, som jag ändå vet vilka dem är! Inser att folk sitter och följer min blogg och stör sig på min och Tom Ares nuvarande tillvaro och familj! Var snäll att lämna min blogg och ta det personligen med oss istället......
Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad tråkigt det är med såna kommentarer :/ Jag skickar en KRAM istället och hoppas dagen blir bättre ! Kram

2011-08-09 @ 11:21:27
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Mia

Tråkigt, hur gammal är han då? Kanske T kunde åka dit själv så länge o hälsa på sin son? :)

2011-08-09 @ 17:11:03
Postat av: Lillian

Sender dere en god porsjon klemmer...dette er ikke en side å ta opp denne problemstillingen, men når denne annonyme personen på død å liv gjør det, så gjør det med RESPEKT. Synes dette dypt urettferdig for dere...men vi hever oss over det...ha en fortsatt fin dag....gi gutta en STOR klem fra Fru Pat:-)

2011-08-09 @ 17:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback