Hej på er :)

 Här har det varit full rulle precis hela dagen, som vanligt ungefär.. Vi har vistats mestadels inomhus eftersom Samuel varit febrig idag också om än bättre :) Lisse har varit här på besök och skämde bort mig med blåbärsbullar <3 Hon har anammat att småbarnsmamman har lite väl kämpigt tidsmässigt nu för att ha nybakat när det kommer besökare ;) Skönt ibland att slippa tänka på allt!! För övrigt så var vi ju på bilbingo igår, vann noll komma nix.. Och en annan lycklig vinnare kammade hem 30 000 :P Kul!! Kände mig måttligt road!! Men med trevligt sällskap blir allt mysigt :)

 Nu sover småtrollen och vi har landat i soffan här! Hoppas att det är nåt bra på tv:n ikväll för jag känner för att bara sitta i bekväm position och dricka te och titta på nåt spännande :) Det är ju bara skit på tv nuförtiden.. Och jag har blivit insnöad på förlossningsprogram ännu värre än innan jag fick barn!

 Här kommer lite bilder på mina små juveler <3










 Många bilder på Gabriel, men Samuel har inte varit så pigg som sagt! Skulle inte heller gilla att det blixtrade runt huvvet på mig om jag var lite krasslig ;) Imorgon hämtas Samuel av mormor som ska ta med honom på älgsafari! Det blir nog populärt, om dem ser nån älg såklart!! Tydligen ingen garanti :P

 Nu bäddar jag ner mig här på soffan :) Ha en fin fredagkväll alla!!

 Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback