God fredagkväll alla :)

 Vi har varit och solat å badat större delen av dagen, Med Lisse, Matte och Nina :) Det skulle bli regn vid två, men det har inte regnat än.. Härligt! Här har vi två glada pojkar som tittar på Emil i Lönneberga och myser med mamman och pappan sin <3 Jag har hunnit byta rent i alla fyra sängar medans pojkarna roat sig själva här, tänk vilket jobb man har hela tiden med hushållet.. Och fastän det är fredag så har jag kvällspasset i tvättstugan, att vara småbarnsmamma innebär ju att inte fokusera på att det är Fredag utan att hålla efter så mycket som möjligt hemma :) Men vi har mysigt här ändå, så efter pojkarnas nattning och efter att alla maskiner är avklarade ska jag hoppa i duschen och sen ner i soffan för lite kvällsmys med mitt hjärta. Har inge bilder från dagen, så ni får några andra :)






 Våran Underbaring <3

 Nu.. Tvätten kallar :)

 Trevlig helg alla godingar därute :D

 Puss
Kommentarer
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Hej Gumman!

Tack! Det är svårt att få till fina familjebilder! Denna kommer nog tillochmed komma upp på väggen!



Vilka otroligt fina bilder! Har missar så mycket nu när vi varit på semester. Ikväll kommer vi hem igen, och när allt lugnar sig ska jag läsa ikapp.



Hoppas ni har en toppenhelg!



Kramar på dig!

2011-08-06 @ 15:01:21
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback