Frukost, dagens bästa måltid?

 Förr var jag alltid en frukostmänniska ut i fingerspetsarna :) Kunde äta hur mycket som helst och sitta länge å bara mysa. Jag äter det mesta och är en rätt matglad tjej, en godisrått har jag alltid varit. Men nu de senaste veckorna har det hänt något! Jag har nog märkt det lite själv och T påpekar det av och till.. Jag har inte alls samma matlust, och med tiden nu i några veckor har den minskat drastisk utan att jag har en aning om vad det kan bero på! Har ju varit väldigt trött också på sistone så att jag börjat med vitamintillskott. Nu tycker jag inte att någonting alls är speciellt gott så nåt är ju på tok. Kanske får ringa till nån rådgivning och få lite tips om vad man kan göra för att få tillbaka den. Mat är skittråkigt utan matlusten på topp!!!

 Nu ska vi strax hämta hem Största lillgrodan från mormor :) Ska krama å pussa på honom tills han blir lldeles trött på sin mamma <3

 Kram på er så länge!
Kommentarer
Postat av: Helenas Hem -mamma till 5 i dec

Mmmm äta mat utan matlust låter inte som någon höjdare.

Hoppas att du snart får tillbaka aptiten igen. :)

KRAM

2011-08-14 @ 14:41:22
URL: http://blogg.helenashem.se
Postat av: Jennie

Jag har jättesvårt med just frukosten men brukar bli illamående efter ett ag om jag inte äter. De ggr jag varit gravid har jag tvingat i mig för bebisarnas skull=)Trevlig helg på er!

2011-08-20 @ 22:41:32
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback