En sjuk Samuel..

 Liten tröttis har slappat på soffan precis hela dagen! Imorse när han vaknade grät han hejdlöst och när jag plockade upp honom ur sängen och frågade varför han var så ledsen kände jag hur hela hans kropp skälvde och hur het han var.. Stackars liten, svetten sipprade på honom och han var såå ledsen :( Jag blir så orolig för honom, han har tendens att få så väldigt hög feber och har även haft feberkramper tidigare. Det var nog mycket pga att han var påväg att bli sjuk som han var så gnällig igår. Han fick en isglass som start på dagen eftersom han inte ville ha något annat, sen när vi åt frukost blev han lite hungrig ändå men spydde upp alltihopa i haklappen :O Vi får hoppas att Gabriel inte tar till sig hans smitta vad det än nu är, det kommer ju garanterat från hans två dagisdagar!

 Nu ska jag sätta igång med lite mat här.. Ikväll när skruttarna gjort natt ska jag med risk att få en pensionärsstämpel åka på bilbingo med Madde :) Och så hoppas jag ju givetvis på nån slags vinst ;) Ni får väl höra hur det går!!

 Vi hörs!! Puss på er :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback