Badning!





 Lilla guldgrodan ÄLSKAR att bada!! Precis lika mycket som brorsan sin :) Om inte mer.. Jag har tendens att flytta runt på badbaljan allt eftersom var det passar att den står. Sitter vi ute på kvällskvisten och det är varmt brukar dem få bada ute på trallen och ibland sätter jag baljan på en handduk i vardagsrummet. Då har jag chansen att få en unge (eller två) badad, samt hinna leka med eller ordna den andra ungen för kvällen :) Bra va?
 Ikväll fick lilleman bada i vardagsrummet framför Bollibompa.. Massa plask samtidigt som han slängde ett öga på tv:n av och till plus att mamsen fick ordning på tvätten.

 Nu blir det daimglass med min älskling i soffan.. hångla och hålla handen ;D

 Kram på er
Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, göttans med lite hångel och hålla hand. Och dajmglass på det. Tokbra ;)

2011-08-14 @ 05:47:29
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback