Vi lever!!

Hej på er! :) här går dagarna i ett! Vi har hunnit göra oss någorlunda hemmastadda här i lägenheten! Omgivningarna är helt fantastiska <3 de första dagarna här har vi bara tagit det helt lugnt, utforskat området lite närmare! Haft besök.. <3 och imorgon åker mitt hjärta och jobbar! I ärlighetens namn känns det lite tungt då jag inte har helt koll här än men jag å pojkarna får väl hålla oss i närområdet ;) och imorgon får vi besök av en kär vän till mig :) det blir härligt! Måste tyvärr meddela att jag glömt min dator i Sverige så det tar nog nån vecka eller två innan jag kan blogga därifrån! :/ men tills dess får ni nöja er med iPhone bloggning å bilder därefter ;) det ska väl gå bra!! :)

Kommentarer
Postat av: Jenna

Åh så roligt att höra från er! Hur mycket förstår pojkarna av att ni flyttar och inte bara är på typ semester? Hur har ni förklarat? Är väldigt nyfiken då det kanske blir flytt utomlands för oss nån dag. Just nu finns det en jobbmöjlighet för sambon på Malta tex, känns läskigt!

När fick ni veta att han var mjölkallergiker? Det är verkligen superjobbigt då vi inte ska använda sojaprodukter som man kanske annars brukar ha som substitut. Vad brukar ni använda för produkter? Jag är helt lost på den marknaden och vet inte riktigt vad jag ska använda mig av :S Help me!

Stor kram!

2012-05-06 @ 20:57:05
URL: http://onlymama.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad härligt att läsa att allt känns bra! :) Kram!!

2012-05-07 @ 08:19:14
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Skönt att se att ni mår bra! Ska nog bli bra de här med gumman! När du väl bestämt dig för någonting så går du in för de till 200 procent så de kommer bli toppen tillslut!=) Stor Kram från oss

2012-05-07 @ 21:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback