Söndag!

 Hej bloggen, efter helgens uppehåll :) Jag har nog bestämt mig för att gömma datorn i ett skåp eller nåt hädanefter under helgerna. När min älskling är hemma prioriterar jag vår tid ihop, vi ska hinna med en del och även få tid för varandra och barnen <3
 Helgen har varit mysig med inslag av lite blandat, dels så fyllde jag 26 år igår och vi firade helt lugnt utan ståhej med bara familjen. På "hemmaplan" i Svergie har det alltid varit lite mer ståhej och jag kan väl erkänna att jag saknade det lite igår, men att spendera dagen med mina killar var såklart heller inte fel :)

 Dagen idag har gått ut på att organisera allt från kartonger in i garderober och det har vi lyckats med! Det tog en dag med några pauser men här i huset kan man bara räkna med att saker och ting tar TID! Små grynen är inne i en period då dem kivas mycket, eller kivas var lite fel ordval, fick dem chansen så skulle dem kanske klösa ögonen ur varandra ;D Så vi får gå emellan å hissa fredsflaggor dagarna i ända. så plötsligt så leker dem ihop som små änglar <3

 Här kommer några bilder från vår promenad i omgivningarna här idag.. :)













Såå fint är det här :) Tror man aldrig kan tröttna på vackra vyer, man blir lycklig av det! Speciellt när solen tittar fram ;)

 Nu ska jag lägga mig på soffan med en kopp te! Ogillar att T ska bege sig imorrn, jag har så fasligt ont i ryggen :O Jag brukar aldrig ha ont i ryggen, ingen annanstans heller för den delen.
 Hoppas ni haft en fin helg <3

Kram på er//C

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad härligt! Det gör du rätt i med datorn och bloggen. Brukar vara mindre vid datorn jag med på helgerna ;)Kram

2012-05-21 @ 07:05:23
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Vilka härliga bilder, mysigt med en familjepromenix och supervacker miljö :)

2012-05-21 @ 08:58:09
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback