Nytillskott!

Inte vi men våra vänner fick en son inatt :) lika underbart varje gång någon får barn! Grattis så mycket till er <3 njut av varje sekund med den nya lilla familjemedlemmen :)

För övrigt har vi som sagt haft besök här :) ett kärt återseende och som vanligt är det som om det var igår! Barnen har lekt å vi har fikat! Det har öst ner hela dagen men på eftermiddagen sken det upp och jag tog pojkarna i vagnen å gick och handlade lite mat :)
Väl hemma har vi lekt lite i lekparken härute och där träffade jag en kille med en son i samma ålder som Gabriel :) han tog mitt nummer å skulle ge till sin fru! :)
Jag har även gått till det närmaste dagiset å hört mig för lite om åpen barnehage och det hade dem där på onsdagar! Så det är spikat :) det går sakta men säkert framåt för mig här på mitt egna lilla sätt att finna mig till rätta i en ny miljö med två barn på halsen! Jag gör mitt bästa och hoppas allt löser sig till det bästa :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback