Marry the night!

 Hej fin! :) Hoppas dagen varit härlig.. Det har våran varit!!

 Just i denna stund sitter jag och väntar på att pizzan vi haft i ugnen ska kallna lite, är så känslig för het mat ;) Vilken lugn dag det här har varit.. Hela veckan har varit fylld av små äventyr och ibland behöver man en innedag. Pojkarna har dock varit ute lite i eftermiddag och lekt med pappan sin medans jag har fått ett litet break för att ladda upp inför mina ensamdagar här hemma.
 Vi får se vad vi hittar på för tok :) alltid blir det nåt!! Känns dock liite ensamt här, har några vänner men såklart inte alls i samma utsträckning som hemma i Sverige. Det tar tid att vidga sina bekantskapskretsar och ännu svårare är det när man är hemma med barnen. Det blir väl bättre så fort jag får komma igång och jobba :)

En sak som är underbar, det är att Gabriel är så pigg och kry nu igen. Jag njuter i fulla drag av att se honom i det här tillståndet. Han har bara haft ett astmaanfall under tiden vi spenderat i Norge och då behövde vi inte ens åka in med honom :) Han är ju väldigt arg och temeramentsfull, men det går säkert över med lite tålamod från oss <3





Han är så fin, så fin och jag är bara så stolt <3 Han lär oss allt om tålamod...

 Förresten, är det jag som är helt efter eller är det någon som hört Lady Gagas Marry the night?? Så jäkla bra!! :D Jag har fixat naglar och färgat ögonbryn här å poppar för fullt ;) Härligt!!

 Sov gott vännen!! :) Vi hörs imorrn....
Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

några planer inför morgondagen? :)

2012-05-29 @ 21:42:08
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback