Här händer det grejer!

Hej söt!! :)

Sitter framför tv:n nu å njuter av att min älskling e hemma igen :) har haft en härlig dag med barnen och Tove å hennes lilla Sindre <3 vi har vistats vid fjorden på klippor och grillat, fikat å myst :)
När barnen slocknat tog jag ett glas vin med grannarna under oss i kvällssolen.. Så avslappnande!! Har nog fått solsting idag och funderar på om jag måste införskaffa mig en solhatt om jag ska klara av dagarna utomhus ;)

Idag hade vi annons i tidningen om Dagmamma sökes :) direkt på morgonen ringde ett privat dagis som råkade ha precis två lediga platser och gärna välkomnade våra små gossar! En enda avdelning med 16 barn som mest! Hördes så bra ut, så lmorgon ska vi på dagisbesök!! :D ojoj,, det blir spännande :) anledningen till att vi skyndat på den här processen är att jag får komma och provjobba på Gina Tricot här i Trondheim och mest sannsynligt får jag jobbet! Hoppas jag ;)
Ja ni hör ju! Fullt ös medvetslös, precis som jag vill ha det..

Puss å kram//C

Kommentarer
Postat av: sara

Åh vad roligt, både med jobb och dagis, låter underbart! :)

2012-05-25 @ 09:18:03
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Jenna

Men gud så roligt både med dagmamman och jobbet! Har du jobbat i butik tidigare? Hoppas på att allt är bra med det dagiset och att ni får ett bra intryck!



Det var 120 för tröjan och 75 för chinosen så 195..men jag mailar dig sen om slutkopstnaden för frakten sen när jag skickat det :)

Kram

2012-05-25 @ 09:22:03
URL: http://onlymama.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men ja va kul!! :D hoppas det är ett bra dagis!! :D <3

2012-05-25 @ 09:35:19
URL: http://johannafrances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback