Hallå pussgurka!

Kikar in här mellan tvätt å fix i bostaden  pojkarna sover och jag planerar att lägga mig tidigt! Vi har inte gjort nåt vettigt idag och dagarna börjar för att vara ärlig bli liite långa! Har tackat ja till dagisplatsen, kanske har jag sagt det redan?! Längtar tills jag har lite frihet igen att kunna bege mig på egen hand å dona med saker.
Hoppas jag får träffa chefen på Gina Tricot på fredag så jag får veta hur mycket det är tänkt att jag ska jobba! Så man kan börja planera lite här..

Kram på dig 

Kommentarer
Postat av: Sara

Söta prinsen =)

2012-05-30 @ 08:17:41
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Cissi ,mamma till William o Albin!

Grattis till jobbet:) Kramisar! // Cissi (cecli83) på instagram!

2012-05-30 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback