En vanlig tisdag! :)

Hej på er! :)
Jag lyser lite med min frånvaro nu, men då jag har min iPhone från Sverige så har jag inte nät när jag är borta på äventyr :) det är precis vad vi har varit på idag! Imorse letade jag på busshållsplatsen, som jag inte hade koll på :) så tog vi bussen till byn, där bytte vi och åkte till en plats som heter Melhus. Där hämtade Tove upp oss och vi har spenderat dagen där med dem! :) det låter enkelt men jag kan härmed meddela att det är en cermoni utan dess lite att ha med två barn under 3 år på äventyr ;) i synnerlighet en viss liten Gabriel!! Men vi har haft mysigt, barnen har lekt och vi har blivit bjudna på middag, solen har varit på vår sida hela dagen. Härlig dag med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina bilder - alltid =)

2012-05-09 @ 07:53:29
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback