Egon!

Hej på er! :)

 Vädret i Trondheim fortsätter i samma anda som igår och det regnar mest hela tiden, vi har tagit igen oss från igår med en helt lugn förmiddag! Efter pojkarnas middagsdupp gav vi oss iväg till skatteetaten och ordnade norska personnummer till våra små :)
 På väg hem åt vi Pizzabuffé på Resturang Egon! dem hade en liten lekhörna där, perfekt!! :D

 Oj så ointressant jag var idag!! :O Har verkligen inget vettigt att säga, haha! En sak kanske, jag fyller år imorgon, 26 hela år! Är man gammal då eller? Jag känner mig lite gammal faktiskt! :O Trodde att jag var 20 jag men tji fick jag :D Känner mig lite sorgsen över att inte få spendera dagen med mina fina vänner hemma i Sverige <3 Så det blir inget firande imorgon, mer än med min fina familj som inte är så bara det heller :)


Garderad för regnet ;)


Bra med utrusting på barn som tror att det går att bada i otrevliga temperaturer :P


-Oj mamma, jag hittade nåt spännande! (så höll han på tills han ramlade platt på magen å vi fick gå hem)

 Nu ska jag njuta av lugnet här med min fina man <3 Ordna lite frukt och lite te tror jag! Känner mig lycklig :)

Kramar till er <3
Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka söta regnkläder! :)

2012-05-19 @ 07:29:33
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback