Datorfantasten!

 Som så många andra barn, skulle tippa på alla ;) Så är Gabriel fastligt, nästan irriterande intresserad av vår laptop. Han har hunnit bli 1.5 år och lite till men vill fortfarande helst smaka på den och gärna slå på tangeterna så att det sjunger i öronen på en :O Ofta om jag varit på toaletten så hittar jag honom såklart uppe på bordet vid datorn, och eftersom jag är mer envis än honom så vill jag inte heller plocka bort den från bordet ;) Jag hoppas helt enkelt att det ska gå över, att det ska bli folk av honom snart ;D



Han blir så besviken när den försvinner ur sikte :)

 Här har vi varit ute på en långprommis med vagnen, pojkarna har stupat i sina sängar och jag ska förbereda lite mat innan jag slänger mig på soffan för en välbehövlig vila! :)

 Kram//C
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback