Sakta men säkert <3

 Hej på er gullisar :)
 
Just nu sitter jag i soffan, alla tre karlar i huset sover! T ska på nattvakt och jag har lagat massa mat här, dels för att ta med mig matlåda på jobbet imorrn! Jag trotsar Norges brödintag och kör på RIKTIG mat två ggr per dag ;)
 Imorgon börjar jag 9 så T hinner hem lagom å byta av mig, det känns så otroligt bra att få jobba igen! För att hålla mig till rubriken så faller sakta men säkert saker och ting på plats <3 Det känns härligt!
 Det enda jobbiga är att jag antingen är i en sen 25-årskris, eller tidig 30-årskris :D Jag känner mig lite vild för stunden, vill gärna ut, hitta på saker! Planera livet.. Herregud lixom, allt kan ju inte bara handla om barn och familj resten av hela livet.. Jag måste hitta en bra balans känner jag, jag är ju bara 26 :D Livet har just börjat!
 
 Igår hade jag i alla fall en jättetrevlig kväll med fina vänner, god mat, vin och film, plus en massa skitprat såklart! Tack för det, en gammal tvåbarnsmamma behöver verkligen sina vänner emellanåt.. :) <3
 
 Jag fick en underbar klänning av Aina som hon köpt i London, tror ni jag är kär eller??
 
Godaste maten, hemmagjorda minipizzor, gangstertacos och Cava :D
 
Camilla, Jag, Tonje, Silje, Yvonne och minus Aina som är iPhonefotograf ;)
 
 
Nu ska jag ligga här i lyssna på musik tills jag storknar ;D
 
 Kram å puss, kom ihåg att du är värdefull <3
 
Kommentarer
Postat av: stina. Mamma till Elvin & Milton

i såna fall är jag oxå i samma "kris" (vi säger sen 25årskris då för 30 låter så gammalt haha!), känner att nu har ja bara varit mamma i flera år å nu känner ja suget att vara med vänner, gå ut å roa mej, å bara va stina ibland, eller som du säger hitta en bra balans ;).
ska ju börja studera nu till hösten å det känns så underbart roligt å få göra nåt sånt för mej (och för mina barn), underbart!

kramar!

2012-07-13 @ 09:28:10
URL: http://mammastinsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback