Morgonstund!

 Nu är barnen lämnade på dagis och det är dags att ta tag i lite viktiga papper och uträtta lite ärenden nu på dagen. Det är så mycket som ska ordnas när man har flyttat och det känns som det aldrig tar slut :O Massa papper som ska tas med när man fått en fast anställning här i Norge också! :) Lyxbestyr!
 Kikar in här en sväng innan jag beger mig, först blir det lite frukost och bloggläsning :) Även om jag varit oaktiv själv så hänger jag fortfarande med er som har bloggar iaf :D
 
Här är Gabriel på G till dagis imorse :)
 
Vår lilla vithåriga gosse <3
 
 Hoppas ni får en fin dag!! :)
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Charmtroll, så himla söt :)

2012-07-12 @ 14:22:51
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback