Lördag!

Hej på er <3 Alldeles nyss la jag pojkarna i sina sängar efter en ganska lugn och behaglig dag! Vi har varit i Byen å spanat lite då hela familjen är i behov av lite fotriktiga skor.. Själv ska jag ju stå och gå på Gina nu på heltid och tips om bekväma men ändå snygga skor mottas gladeligen? Converse matchar till det mesta men jag får ont i fötterna efter en heldag :/ Nu ska jag ta farväl av T snart som ska på nattvakt, själv ska jag bara slösurfa lite! Skulle egentligen vilja se nån bra film :) men imorgon ska Aina vara barnvakt så ska vi gå på Samuels första bio! Vi tänker gå på Ice age 4 i 3D! Han har som sagt aldrig varit på bio förr så vi får väl se hur det går ;) blir han orolig i kroppen så får pappsen ta honom för mamman ska minsann se hela filmen ;D Trevlig helg på er!!

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Trevlig helg på er med! :)

2012-07-15 @ 08:32:11
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Hihi ja, vi menar samma <3

Puss & Kram, och stort grattis till nya jobbet :D

2012-07-15 @ 11:46:18
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback