Hej alla fina :)

Åh vad jag har varit bortblåst ett tag känner jag, ber om ursäkt för det men det har varit så galet mycket på senaste tiden!! :) Nu har jag fått lite klagomål från lite håll och kanter och ska bättra mig, haha! :D
 
 Jag har tackat ja till en fast anställning på Gina tricot! Det är väl det senaste nytt på den viktiga fronten.. Det känns helt otroligt bra och jag känner mig mer tillfreds än på länge! :) Jag jobbar och står i och när jag inte jobbar spenderar jag tid med mina små fina barn som växer och gror som bara den här på sommarhalvåret!
 Samuel har blivit så otroligt stor, och duktig! Man kan aldrig ana att lilla sparven är bara 2.5 år, han har även fått flytta över på storbarn i barnehagen som är från 3 år för att han behöver lite mer utmaningar :) Vi är så stolta över honom!
 Gabriel är numera så frisk och pigg, en helt annan unge än när vi bodde i Sverige och vi kan knappt tro att det är sant. Från att vara värdens gnälligaste skrikigaste unge som förpestade stor del av tillvaron till att vara en underbart glad liten charmis som gör stort intrycka på alla han möter :D Vi är så stolta över minstingen också såklart!!
 
 Helgen som var hade vi kärt besök från Sverige i form av min storebror Mattias och hans Fru Liselotte <3 Vi hade en supermysig och trevlig helg med superväder!!
 
 Här får ni lite bilder från den senaste tiden..
 
Gabriel och morbror Matte <3
 
Lisse å grabbarna bus <3
 
Lisse och jag <3
Storebror och jag <3
<3 <3 <3
Våran minsta lilla sköning <3
:)
Båttur :)
Fikapaus på Munkholmen :)
Samuelgullet <3
Mamma och Samuel <3
 
 En liten uppdatering från oss <3
 
Har ni det bra i sommar?? :)
 
Puss på er!
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Så mange fine bilda :) så ut som dåkker hadd det bra på munkholmen :) fint der ja!

2012-07-10 @ 20:18:23
Postat av: Jenna

Gud så härligt att höra att Gabriel mår så bra! Blir så glad för er som haft det så tufft Måste vara så skönt för er, undrar vad det är som gjort att det är så? Har ni nån aning?
Och bilden på dig och samuel.....så så fin!

2012-07-11 @ 07:02:57
URL: http://onlymama.blogg.se
Postat av: Sara Björk

Åh vad kul att se di ghär igen :)

2012-07-11 @ 07:23:48
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback